johnbosh Posted June 16, 2004 Posted June 16, 2004 Hallo editors, Eind februari heb ik http://www.goedspel.nl in de rubriek World/Nederlands/Spellen/Internet/Indexen/ aangemeld. Kunt u mij aangeven wat de status is van deze aanmelding. Alvast bedankt
marcelfeenstra Posted June 16, 2004 Posted June 16, 2004 De site staat niet te wachten in de door u genoemde rubriek, en er zijn geen aanwijzingen dat een redacteur er naar gekeken heeft. U kunt de site daarom nogmaals aanmelden.
johnbosh Posted June 16, 2004 Author Posted June 16, 2004 Bedankt Marcel, ik heb de site nogmaals aangemeld
marcelfeenstra Posted June 16, 2004 Posted June 16, 2004 De tweede aanmelding is ontvangen. De eerste bij nader inzien ook, alleen niet in de door u genoemde rubriek maar in World/Nederlands/Spellen/Indexen.
johnbosh Posted June 16, 2004 Author Posted June 16, 2004 De tweede aanmelding is ontvangen. De eerste bij nader inzien ook' date=' alleen niet in de door u genoemde rubriek maar in World/Nederlands/Spellen/Indexen[/url"]. Oh dat is een stomme fout van me, sorry. heeft dit nog enige consequenties? Groeten Stephan
marcelfeenstra Posted June 16, 2004 Posted June 16, 2004 Sites die in een verkeerde rubriek worden aangemeld, worden door de editor doorgestuurd naar de juiste rubriek; afgezien van enige vertraging bij de verwerking zijn er normaal gesproken geen consequenties.
johnbosh Posted July 20, 2004 Author Posted July 20, 2004 Het is alweer meer dan een maand geleden en er is (volgens mij) nog niks gebeurd, kan iemand me de status van goedspel.nl nu vertellen? Alvast hartelijk bedankt!
Meta pvgool Posted July 20, 2004 Meta Posted July 20, 2004 Helaas moet ik je meededelen dat de suggestie afgewezen is. De reden hiervoor is dat de site zelf te weinig unieke content bevat. I will not answer PM or emails send to me. If you have anything to ask please use the forum.
Recommended Posts