Jump to content

Recommended Posts

• Meta
Posted
De aanmelding staat te wachten op review. Wanneer dit zal gebeuren kunnen we helaas niet voorspellen.

I will not answer PM or emails send to me. If you have anything to ask please use the forum.

• 3 months later...
Posted
Ik heb mijn site vertaald in het Nederlands, Engels, Frans en Spaans. Mijn Engelstalige versie is reeds opgenomen in DMOZ en voor mijn Nederlandstalige versie wacht ik hier (ik vraag geen status want ik weet dat ik daarvoor nog 5 maanden moet wachten). Maar wat is de DMOZ regel betreffende sites in meerdere talen? Kan elke versie in elke taalcategorie worden aangemeld?
Posted
Bedankt voor het antwoord. Staat dit ook ergens vermeld op de DMOZ website? Bij mijn aanmelding in het Franse gedeelte kreeg ik te horen dat enkel de Engelstalige site kan vermeld worden, omdat de andere talen vanuit de Engelstalige site kunnen bereikt worden.
Posted
Bij mijn aanmelding in het Franse gedeelte kreeg ik te horen dat enkel de Engelstalige site kan vermeld worden, omdat de andere talen vanuit de Engelstalige site kunnen bereikt worden.

Nee, dat is niet wat meta editor cmic bedoelde; zij bedoelde dat de root van het domein (http://www.isoflavones.info/) wordt bekeken, en niet de dieplinks per taalversie.

U mag echter, zoals gezegd, die root wel 1x aanmelden per taal.

• 2 months later...
  • Meta
Posted
De site staat nog te wachten.

I will not answer PM or emails send to me. If you have anything to ask please use the forum.

• Create New...