b.corbach Posted July 27, 2004 Posted July 27, 2004 Hoi, Enige tijd geleden heb ik een aantal sites aangemeld, waaronder www.telegram.nl Ik heb niks vernomen tot nu toe, en vandaar dat ik het opnieuw probeer. Ik hoop dat we spoedig te vinden zijn via dmoz.org Groeten, Boudewijn Corbach
Meta pvgool Posted July 27, 2004 Meta Posted July 27, 2004 Boudewijn, We willen best voor je kijken wat de status van je aanmelding is maar dan moeten we toch echt weten in welke categorie je dat gedaan hebt. Als je ons een klikbare link geeft dan kunnen we dat bekijken. Als je site eenmaal aangemeld is dan hoef je dat niet opnieuwe te doen. Je zal trouwens nooit een bericht krijgen als de site vermeld of afgewezen wordt. I will not answer PM or emails send to me. If you have anything to ask please use the forum.
b.corbach Posted July 28, 2004 Author Posted July 28, 2004 Hallo, Ik heb ons aangemeld voor de volgende categorie: /World/Nederlands/Zakelijk/Telecommunicatie/ Groet, Boudewijn Corbach
Meta pvgool Posted July 28, 2004 Meta Posted July 28, 2004 De site is ontvangen en staat nu te wachten op review. Wanneer dit zal gebeuren is niet te voorspellen. jouw eerste bericht (waaruit deze quote) is gepost op 07-27-2004 11:19 AM Enige tijd geleden heb ik een aantal sites aangemeld dat enige tijd geleden viel wel erg tegen: site is aangemeld op 27/Jul/2004 11:02:42 CEST I will not answer PM or emails send to me. If you have anything to ask please use the forum.
b.corbach Posted July 29, 2004 Author Posted July 29, 2004 Ik doelde niet op deze aanmelding, van 27 juli natuurlijk , maar op een eerdere aanmelding ergens eind mei begin juni... maar goed dat de aanmeldingen nu zijn binnengekomen. Groet, Boudewijn.
b.corbach Posted August 10, 2004 Author Posted August 10, 2004 Nog geen site te vinden Hallo, Ik kan nog steeds de door mij aangemelde websites niet vinden in dmoz.org. ben benieuwd hoe het er mee staat. Groeten. Boudewijn Corbach Telegram Service
Meta pvgool Posted August 10, 2004 Meta Posted August 10, 2004 Dat komt dan omdat er in die paar dagen niets veranderd is. Zoals ik mijn vorige bericht al schreef "De site is ontvangen en staat nu te wachten op review. Wanneer dit zal gebeuren is niet te voorspellen." Lees de forum guidelines en de faq (de links staan in mijn sig) voor meer informatie. Als de site over 6 maanden nog niet vermeld is dan mag je een nieuw status verzoek indienen (wel graag in deze thread). I will not answer PM or emails send to me. If you have anything to ask please use the forum.
Recommended Posts