Jump to content

Recommended Posts

Posted

Benvingut, marcrue

Hola, marcrue i benvingut a Resource-zone!

Tan de bo puguem comptar amb la teva col·laboració ben aviat. Necessitem editors il·lusionats i amb ganes de col·laborar amb el projecte.

Però, recorda: has de fer una bona sol·licitud perquè puguis esdevenir editor. ;)

• 4 weeks later...
Posted

Ja sé que fa temps que hi ha aquesta possibilitat, però, no està de més anunciar que si hi ha algun editor del DMOZ que vol constar com a editor, ho pot demanar en aquesta cadena de fòrum: http://resource-zone.com/forum/index.php?showtopic=30357.

Em sembla que començo a entendre el funcionament i ha trobar la utilitat d'aquests fòrums. :winkandbi

A veure si aconseguim un fòrum propi per poder parlar dels nostres temes...

:yellowgri

Posted
Ei, com va? No res, un raconaire m'ha enviat cap aquí per escriure cosa. bé, ja tornaré a veure que hi ha d'interessant x aquests fòrums
Posted

Benvingut, panera

Hola, panera.

Dóna records al raconaire :)

Allò que podrem trobar d'interessant en aquests fòrums dependrà de les ganes que hi tinguem d'explicar coses.

Som aquí per donar a conèixer L'Open Directory Project als seus usuaris potencials, els qui realment haureu de valorar si la tasca voluntària que duem a terme serveix per alguna cosa o no. ;)

Posted

Fi de les consultes sobre l'estat dels llocs suggerits

En un anunci publicat en aquest fil de fòrum, els administradors d'aquests fòrums públics han decidit posar fi a les consultes sobre l'estat dels llocs web suggerits pels usuaris del DMOZ.

Us adjunto el text traduït al català per en vpamies i publicat originalment en anglès per en donaldb:

Fi de les consultes sobre l'estat dels llocs suggerits

Després de discutir-ho, i per consens dels Moderadors i Administradors d'aquest fòrum, hem decidit deixar de respondre les preguntes sobre l'estat dels llocs suggerits a partir del 21 de maig de 2005. En aquesta data es tancarà aquest fòrum i no s'acceptaran noves consultes. Els fòrums de consulta de l'estat de llocs s'arxivaran.

Hi ha molts factors tinguts en compte per prendre aquesta decisió, però probablement la més important és que aquestes consultes sempre excedien la missió d'aquest fòrum. La funció original era oferir una mica de llum sobre l'ODP i permetre que els usuaris poguessin interaccionar directament amb els editors. En un moment determinat va semblar que la consulta sobre l'estat dels llocs suggerits s'havia convertit en la funció principal.

La informació que ens arriba ens indica que les dades que oferim no són de gaire ajuda en la majoria dels casos. Els usuaris volen informació que no tenim o que no podem oferir per raó de la confidencialitat. Per això, malgrat les nostres comunicacions, l'existència del fòrum de consulta d'estat eleva de manera irreal les expectatives i produeix més frustració que satisfacció per a tothom.

També ens hem trobat que un gran nombre d'usuaris han ignorat de manera regular les "normes de racionament" imposades i aquest problema s'està agreujant. Els editors han de destinar massa temps a l'atenció del fòrum i això no és productiu per a l'editor, la funció primordial del qual és construir un ODP millor i no pas atendre cadenes de fòrum a Resource-Zone.

La participació en aquest fòrum és una activitat voluntària, més enllà del compromís de ser editor de l'ODP, de manera que els editors que participen en aquest fòrum acostuma a ser fluctuant. Malauradament això vol dir que com menys editors actius hi hagi en aquest fòrum, aquests han d'assumir més feina de la que caldria esperar que hi dediquessin uns voluntaris que haurien d'ocupar el seu temps editant.

Posted

Benvingut/da panera!

Ei, com va? No res, un raconaire m'ha enviat cap aquí per escriure cosa. bé, ja tornaré a veure que hi ha d'interessant x aquests fòrums
Hola panera!

Benvingut/da al fòrum públic del Projecte de Directori Obert (DMOZ). I torna sempre que vulguis, de novetats n'hi ha tot sovint (bé, potser no tant sovint). :yellowgri

Ah, per cert! Què vol dir exactament la frase "fer es lloro" que tens al teu perfil? No l'havia sentit mai...

Salutacions a Ciutadella de Menorca!

:winkandbi

Posted

Salutacions

Sóc nou per aquestes terres. Porte uns minuts com a editor de la categoria de la Ribera Alta i ja m'he perdut un parell de vegades. M'ajudeu? ;)

Primer interrogant. El nom d'usuari i contrasenya d'editor no té res a veure amb el dels fòrums, no? És un dubte, ja que no m'ha deixat entrar directament amb la contrasenya d'editor, m'he hagut de donar d'alta al fòrum. Em podeu explciar si la gestió dels usuaris és un món a part? Gràcies

Segon interrogant. La meua comarca la van dividir artificialment en dues, la Ribera Alta i la Ribera Baixa. Així les associacions, alguns mitjans d'informació etc. tenen una manera d'actuar comarcal, és a dir com una sola comarca: Ribera del Xúquer. Em pregunte si els enllaços de nivell comarcal els he d'incloure en una de les dues divisions artificials, o bé si els he d'incloure'ls a la "província". Tindria el seu toc subrealista posar un enllaç d'àmbit comarcal a una província.

Molt agraït de la vostra feina i la vostra ajuda :)

Posted

Hola, felet.

Benvingut!

Bé, la veritat és que aquest fòrum públic és aliè a ODP. Mantingut també per editors voluntaris, però "no oficial". :)

A més, aquesta cadena està destinada als usuaris. Com recordava xixons, pots demanar que et canviïn l'estatus de memnbre a editor en aquesta cadena: http://resource-zone.com/forum/index.php?showtopic=30357 .

Així, podem discutir les nostres coses sense atabalar elsusuaris del directori. ;)

Des del teu menú d'editor ( http://editors.dmoz.org/editor/ ) també tens accés als fòrums interns. Hi ha un fòrum en català on et resoldrem tots els dubtes que tinguis. :)

Posted

Benvinguts a tots!

Benvinguts Anti, felet i chechi!

Si teniu qualsevol dubte, intentarem solucionar-lo. Ja sabeu que estem a la vostra disposició.

Ens anem veient per aquí!

:winkandbi

• 3 weeks later...
  • 5 months later...
  • 2 years later...
Posted

Sol.licitut per ésser editor, pendent de resposta.

Hola,

Vaig sol.licitar ésser editor i fins a dia d'avui no he tingut cap noticia.

Data sol.licitud 06/01/2009

Categoria:

• 2 years later...
Posted

Benvolguts.

Fa més d'un any que cerco algun editor de DMOZ en català que em pugui resoldre un problema greu amb la informació que figura al directori on està indexada la meva web. El cas és que he fet diferents peticions per canviar la informació que hi figura, però mai m'ha contestat ningú. Com que aquest fòrum tampoc està actiu, em pregunto si encara queda algun editor amb qui pugui expliucar-li el problema. Algú em pot fer un cop de mà?

Moltes gràcies a tots!

Llibert

• RZ Admin
Posted

Hola Llibert,

L'acció a prendre dependrà de la naturalesa exacta del problema...

Si una llista de necessitats d'actualització, utilitzeu el "actualitza un URL" que apareix a la pàgina on apareix el lloc.

Si hi ha morts d'spam o enllaços redirigir, si us plau informe aquí (categoria, lloc, de problemes).

Sempre estem buscant nous editors, així que si us plau sol · licitar si ho desitja.

Salutacions :)

(Català provided by Google Translate - Em sap greu.) ;)

elper {moz}:blue_arrow1::curlie:

All opinions expressed are my own, and do not necessarily represent the official point of view of the administration of either this forum or the directory.

• 2 years later...
Posted

Bona tarda,

Hem creat un directori de contactes professionals que ensa agradaria llistar al DMOZ.

Hem estat buscant el millor lloc pero no trobem cap lloc on hi hagi anuncis de directoris d'aquesta mena.

Algú ens pot ajudar per fer l'alta del nostre enllaç al lloc oportú?

Moltes gràcies per la vostra ajuda.

El nostre website es <URL removed>

Salut!

• Create New...