Jump to content

Recommended Posts

• Meta
Posted

www.startje.nl/woon-bemiddeling/

Deze site staat niet aangemeld in de door jou opgegeven categorie en ook niet in de daaronder liggende categoriën.

De site is nog niet door een redacteur in een andere categorie behandeld. Helaas, zonder de juiste catgeorie kunnen we niet achterhalen waar de site aangemeld is.

Voordat je hem opnieuw aanmeld raad ik je wel aan om de site eerst geheel aftebouwen (zonder de zoek functie is de site in mijn ogen niet bruikbaar).

www.zoeky.nl staat te wachten op review met een 20-tal andere site. In mijn ogen is dit echter geen Zoekmachine maar een Webindex en zou dan beter in World/Nederlands/Computers/Internet/Zoeken_op_het_Net/Webindexen passen.

Ik zie echter iets heel vervelends. Jouw indeling van de webindex komt wel heel erg veel overeen met die van DMOZ. Ook onze structuur valt onder de Open Directory License zie http://dmoz.org/license.html . Je voldoet niet aan de eisen die ODP stelt aan het gebruik van haar informatie.

I will not answer PM or emails send to me. If you have anything to ask please use the forum.

• Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Hallo, bedankt voor het wijzen op de licensie voor het gebruik van uw content.

Ik heb inmiddels een tekst onderaan alle pagina's toegevoegd, dat dmoz niet aansprakelijk is voor de inhoud, en er tevens ook bijgescreven dat dit een gewijzigde versie is van uw webgids.

De site http://dmoz.org/become_an_editor is momenteel niet bereikbaar voor mij, ik heb begrepen uit de licensie dat daar een tekst staat die ook moet worden vermeld. Zogauw als deze site bereikbaar is zal ik deze tekst ook toevoegen. (vanavond hoop ik dat die wel online is)

ik zal van de woon-service eerst de zoekfunctie afmaken voordat ik deze weer aanmeld.

Bedankt voor uw tips.

u. yilmaz

Posted

Hallo,

ik heb www.startje.nl/woon-bemiddeling/ weer aangemeld in:

/World/Nederlands/Huis_en_Tuin/Woningen/

Ik heb 2x geklikt op "verzenden". De eerste keer bleef het aanmeld formulier "hangen" (geen reactie voor een paar minuten) en toen ik nog een keer klikte kreeg ik een 404 error, nou vraag ik mij af of dat de site wel is doorgekomen, moet ik hem nog een keer aanmelden ?

Alvast Bedankt,

Met Vriendelijke Groeten,

u. yilmaz

• Meta
Posted

We hebben de laatste dagen problemen met aanmelden van nieuwe sites.

Ik heb over mijn hart gestreken en heb de aanmelding zelf klaar gezet in de door jou gewenste categorie.

Let wel: Dit wil niet zeggen dat de site ook opgenomen zal worden. Ik kan ook niet beloven wanneer een redacteur de aanmelding zal behandelen, dit kan varieren van enkele dagen tot enkele maanden. Nu kan je alleen maar wachten.

I will not answer PM or emails send to me. If you have anything to ask please use the forum.

• 3 weeks later...
  • Meta
Posted
De site staat te wachten op review met zo'n 50 à 60 andere sites in die catgeorie. Opnieuw aanmelden hoeft dus niet. Het enige dat je nu kan doen is wachten.

Guest hitprofdmoz
Posted
Bedankt voor het uitzoeken, goed dat ik 't eerst even gevraagd heb.
  • 1 month later...
Posted

Hallo,

ik heb een beetje stomme vraag, nl:

Had ik de site www.zoeky.com nou wel of niet aangemeld in:

/World/Nederlands/Webwinkelen/Veilingen

Excuses voor het ongemak, ben het echt vergeten.

Mvg,

u. yilmaz

• Meta
Posted
Ja, de site staat daar te wachten samen met een paar andere aanmeldingen. Site is aangemeld op 11 november.

• 5 months later...
Posted

Dag Rick,

Je krijgt ook geen bevestiging bij het aanmelden van een site. :) Zeker aangekomen maar de site staat helaas te wachten in de categorie met zo'n 50+ andere sites.

Posted
Dag Rick,

Je krijgt ook geen bevestiging bij het aanmelden van een site. :) Zeker aangekomen maar de site staat helaas te wachten in de categorie met zo'n 50+ andere sites.

Oke bedankt, ik wacht het rustig af.

• Create New...