wim Posted February 12, 2005 Posted February 12, 2005 Laatste keer iets fout gegaan met de aanmelding wil even zeker weten of hij en nu wel in staat en de status hiervan. http://dmoz.org/cgi-bin/add.cgi?where=World/Nederlands/Regionaal/Nederland/Zeeland/Gemeenten/Goes/Bedrijven_en_Economie bij voorbaat dank, Wim Savonije
marcelfeenstra Posted February 12, 2005 Posted February 12, 2005 Uw suggestie is ontvangen in de rubriek World/Nederlands/Regionaal/Nederland/Zeeland/Gemeenten/Goes/Bedrijven_en_Economie/ en zal t.z.t. door een redacteur worden beoordeeld. Wanneer dit zal gebeuren, kunnen we niet voorspellen. [Added]Overigens had u de oorspronkelijke thread moeten gebruiken voor uw vraag.[/Added]
wim Posted February 12, 2005 Author Posted February 12, 2005 Excusee Ik zie niet zo snel waar ik hem kan verwijderen maar van mij kan deze tread eruit. groet, wim
wim Posted May 6, 2005 Author Posted May 6, 2005 status vraag Beste redacteur, Ongeveer 6 maanden gelden heb ik de site aangemeld, nu vraag ik mij af of deze op de verkeerde wijze door mij is aangemeld of door alle drukte nog niet is geplaatst. met vriendelijke groet, Wim Savonije umm zat naar de verkeerde datum te kijken nov 2004 en dacht alweer 6 maanden verder te zijn maar het waren er maar 3. sorry
Recommended Posts