pmg Posted March 14, 2005 Posted March 14, 2005 Jag har försökt att registrera www.sverigeresor.se under kategorin resor i Sverige, men utan resultat tvyärr. Kom min anmälan in?
Meta jophan Posted March 15, 2005 Meta Posted March 15, 2005 Det framgår av våra riktlinjer att vi inte listar rena affiliateannonssajter.
pmg Posted March 16, 2005 Author Posted March 16, 2005 Vi är ingen affiliate sajt, även om vi har två annonsörer som annonserar via Tradedoubler´s affiliatesystem. Vi har idag över 15.000 informationsposter om sevärdheter, evenemang, aktiviteter, transporter och boende runt om i Sverige. Vi samarbeter också med Sveriges Rese- och Turistråd för att säkerställa kvalitén på informationen. Prova att söka på exempelvis boende: http://www.sverigeresor.se/logi.asp
Meta jophan Posted March 17, 2005 Meta Posted March 17, 2005 Alla länkar har ett track ID, det var det som fick mig att dra den slutsatsen. Nå, länken ligger i alla fall i kön och väntar!
pmg Posted March 19, 2005 Author Posted March 19, 2005 Tack för snabbt svar. Är det bara för oss att luta oss tillbaka och hoppas på det bästa?
Recommended Posts