trjensen Posted April 20, 2005 Posted April 20, 2005 Hej, Jeg den 04/10/2005 sendt en ansøgning om at blive (med)editor af katagorien: http://dmoz.org/World/Dansk/Fritid/Humor/Vittigheder/ Men jeg har intet hørt ? Kan nogen hjælpe. På forhånd tak Thomas Jensen
mads2000 Posted April 21, 2005 Posted April 21, 2005 Jeg har ikke rettigheder til at se på det, men (idet jeg går ud fra, du mener 10. april og ikke 4. oktober) 10 dage er ingenting - normalt går der længere tid og lige fø er d'herrer med rettigheder til sligt arbejdsramt mht lønnet arbejde, så du må nok væbne dig med en anelse mere tålmodighed.
trjensen Posted July 18, 2005 Author Posted July 18, 2005 Hej, Jeg har fortsat ikke hørt noget - og tilsyneladende er der ikke blevet opdateret i katagorien mens jeg har ventet - findes der i det hele taget nogen som er aktive i den katagori?? Mvh Thomas
Editall/Catmv jensarentoft Posted July 18, 2005 Editall/Catmv Posted July 18, 2005 findes der i det hele taget nogen som er aktive i den katagori?? Ja, der findes 1 redaktør for kategorien - dig Velkommen som redaktør
trjensen Posted July 18, 2005 Author Posted July 18, 2005 Tak for hjælpen - jeg fik en mail :o) Jeg skal have læst guidelines igennem en ekstra gang, før jeg går igang med at udvidde katagorien :o) Trjensne
Recommended Posts