ron Posted March 8, 2006 Posted March 8, 2006 Nu heb ik mij ongeveer 6 maanden geleden 2 keer aangemeld bij dmoz http://www.deblijdehond.nl/ In de volgende categorie: Open Directory - World: Nederlands: Recreatie: Huisdieren: Honden: Uitlaatservice Maar helaas is mijn site nog niet opgenomen ik weet het ik sta in de review of de site is afgewezen. Nu heb ik 2 links in de bovenstaande categorie gevonden die niet kloppen. Honduit Daar staan baby foto’s op wat dat met een uitlaatservice te maken heeft is mij een raadsel. Kismo Deze is er mee gestopt wat u ook op de site kunt lezen. Nu heb ik daar geen moeite mee dat deze site’s opgenomen zijn bij dmoz maar als andere maanden of zelfs jaren moeten wachten kan dat overkomen als zijnde niet eerlijk. Misschien word mijn site als dank door een editor opgenomen met vriendelijke groet, ron
Meta pvgool Posted March 9, 2006 Meta Posted March 9, 2006 Bedankt voor de melding van die 2 sites. Ze zijn verwijderd, het kan enkele dagen duren voordat dit ook zichtbaar is op de publieke server. I will not answer PM or emails send to me. If you have anything to ask please use the forum.
Recommended Posts