Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Op 2 oktober heb ik een aanmelding gedaan om editor te worden van <World: Nederlands: Regionaal: Nederland: Utrecht: Gemeenten: Baarn>

Ik ontving keurig een mail, heb die bevestigd, maar verder geen reactie. De volgende dag nog eens geprobeerd, geen reactie. Ik dacht dat ik een fout had gemaakt, dus de aanvraag opnieuw gedaan. Toen kreeg ik de melding: kan niet 2 aanvragen tegelijk doen. Dus mijn originele aanvraag is wel gelukt.

Kan iemand duidelijkheid bieden? De door mij aangevraagde categorie heeft geen editors, dus het lijkt me zinvol voor dmoz dat er een komt. Waarom blijft een reactie dan uit? Ik las elders op het forum dat dmoz doorgaans snel met dit soort verzoeken omgaat... ik ben benieuwd!

Mvg,

Maurice Luimes.

• Meta
Posted
In het Nederlandstalige deel van dit forum zijn (voor zover ik weet) geen redacteuren actief die dit soort vragen kunnen beantwoorden. Ik raad je aan om deze vraag (in het Engels) te stellen in Becoming an Editor. Maar lees dan eerste Forum Guidelines - READ BEFORE POSTING (minimaal 14 dagen wachten voordat je zo'n vraag stelt) en FAQ and General Advice

I will not answer PM or emails send to me. If you have anything to ask please use the forum.

Posted

geregeld

grappig, en de volgende ochtend werd de aanvraag goedgekeurd... het lijkt toeval? of het wordt toch gelezen.

hoe dan ook, ik ga lekker aan de slag.

bedankt!

• Meta
Posted

Welkom. Ik zie je begroeting graag tegemoet in het interne forum.

Maar nee, er is geen relatie tussen de twee dingen die gebeurd zijn.

I will not answer PM or emails send to me. If you have anything to ask please use the forum.

• Create New...