intimo.dk Posted October 24, 2006 Posted October 24, 2006 Hej Dmoz-frivillige, Jeg har igennem nogle måneder forsøgt at få optaget intimo.dk i /World/Dansk/Netbutikker/Bekl%c3%a6dning/Herret%c3%b8j/ men uden held. Begge gange jeg har submittet er reglerne blevet fulgt og da idag da jeg ville prøve at submitte for 3. gang, giver linket en 404 - derfor denne post, hvor jeg håber i kan være behjælpelige. Efter at have submittet 2. gang kontaktede jeg moderatoren "tlh", da han er mod for moder-kategorien, men uden svar. Hvad skal jeg gøre? På forhånd tak, Nicolai intimo.dk - herreundertøj med stil
Editall/Catmv jensarentoft Posted October 24, 2006 Editall/Catmv Posted October 24, 2006 Der gives ikke længere statuscheck http://www.resource-zone.com/forum/announcement.php?f=53 Det gælder også hvis du skriver til en redaktør. Det hjælper ikke noget at indsende dit forslag flere gange - så du må blot vente. Der kan ikke indsendes forslag i disse dage på grund af et teknisk problem.
intimo.dk Posted October 24, 2006 Author Posted October 24, 2006 Der gives ikke længere statuscheck http://www.resource-zone.com/forum/announcement.php?f=53 Det gælder også hvis du skriver til en redaktør. Det hjælper ikke noget at indsende dit forslag flere gange - så du må blot vente. Der kan ikke indsendes forslag i disse dage på grund af et teknisk problem. Hej Jens, Tak for dit hurtige svar. Da vi er en nystartet virksomhed ville det betyder meget for vores chance i Google, hvis vi blev optaget i Dmoz og da vi overholder reglerne omkring vores website og vores forslag er det deprimerende at skulle vente så lang tid. Er der ikke noget vi kan gøre for at få en redaktør til at kigge på vores forslag og som vil melde tilbage, hvis der er noget han vil have anderledes ved websitet eller forslaget? Mvh, Nicolai
sfromis Posted October 24, 2006 Posted October 24, 2006 Det korte svar: Nej. Lad være med at vente. Når du har foreslået dit websted, kan du ikke gøre mere. Så brug hellere energien på kunder og markedsføring. Det får du mere ud af :-)
Editall/Catmv emil2004 Posted October 26, 2006 Editall/Catmv Posted October 26, 2006 Til en anden gang, så er det en god idé, at læse vores retninglinjer for hvordan man foreslår en side til ODP: http://www.dmoz.org/World/Dansk/add.html Der står bl.a. "Forsøg på tilmelding af samme URL under forskellige navne eller forsøg på tilmelding af samme URL mere end en gang er ikke tilladt." ODP editor - emil2004
intimo.dk Posted November 5, 2006 Author Posted November 5, 2006 Til en anden gang, så er det en god idé, at læse vores retninglinjer for hvordan man foreslår en side til ODP: http://www.dmoz.org/World/Dansk/add.html Der står bl.a. "Forsøg på tilmelding af samme URL under forskellige navne eller forsøg på tilmelding af samme URL mere end en gang er ikke tilladt." Jeg beklager meget at jeg har indsendt <URL removed> to gange. Efter en måned var jeg i tvivl om vores link var "blevet væk" undervejs. Det ville bare være så vigtigt for vores side at blive listet i Dmoz, da det er en nystartet side. Ville bare være rart, hvis vi kunne gøre andet end at vente? Mvh, Nico intimo.dk
Editall/Catmv emil2004 Posted November 5, 2006 Editall/Catmv Posted November 5, 2006 Der er desværre ikke mere du kan gøre. Du har foreslået din side, nu er der bare tilbage at vente. ODP editor - emil2004
intimo.dk Posted November 15, 2006 Author Posted November 15, 2006 Hej Emil, Når der er taget stilling til ens URL, får man så besked, hvis den er afvist, om hvorfor den er afvist? Det er mere så vi kan tilrette evt. der måtte "falde udenfor". Mvh, Nico
mads2000 Posted November 16, 2006 Posted November 16, 2006 Nej - der er desværre ikke kapacitet til at give besked ved manglende optagelse - det er bl.a. derfor det er formuleret som "foreslå et link"
Editall/Catmv jensarentoft Posted November 16, 2006 Editall/Catmv Posted November 16, 2006 Der foreslås en del spam og kopisider, som redaktørerne skal gennemskue og frasortere. Hvis vi gav begrundede afslag ville vi hjælpe spammerne til at få listet deres spamsider.
intimo.dk Posted November 16, 2006 Author Posted November 16, 2006 Der foreslås en del spam og kopisider, som redaktørerne skal gennemskue og frasortere. Hvis vi gav begrundede afslag ville vi hjælpe spammerne til at få listet deres spamsider. Hej Jens, Det har jeg fuld forståelse for, men jeg er bare i tvivl om hvornår jeg bør prøve igen, da mit foreslag endnu ikke er blevet bedømt. Umiddelbart vil jeg mene at vores site til fulde overholder jeres bestemmelser, men man kan nemt komme i tvivl om man har udformet sin beskrivelse forkert eller lign. Mvh, Nico intimo.dk
Editall/Catmv jensarentoft Posted November 16, 2006 Editall/Catmv Posted November 16, 2006 Dit forslag til beskrivelse vil ikke være årsag til eventuel afvisning. Dit forslag til beskrivelse vil blot blive ændret af den redaktør der behandler forslaget. Hvis du har foreslået sitet i en forkert kategori, vil redaktøren sende forslaget videre til korrekt kategori. Der er derfor ikke behov for at du foretager dig mere i denne forbindelse - genindsendelse hjælper ikke noget.
intimo.dk Posted November 18, 2006 Author Posted November 18, 2006 Tak for jeres feedback drenge - jeg væbner mig med lidt tålmodighed :-) Nico intimo.dk
intimo.dk Posted December 20, 2006 Author Posted December 20, 2006 Suk.. Submittet i August og i nu i slutningen af December er der stadig intet nyt.. Er der nogle der vil være så venlige at gøre en undtagelse og bekræfte om mit linkforeslag overhovedet er ankommet til http://dmoz.org/World/Dansk/Netbutikker/Bekl%c3%a6dning/Herret%c3%b8j/ Mvh, Nico
sfromis Posted December 20, 2006 Posted December 20, 2006 Hvis du er bekymret vil jeg da lige nævne at det enkelste (i stedet for at spørge) at du om nogle dage (eller hvornår teknikken er klar til det igen) tilmelder til samme kategori igen. Fidusen er at en ny tilmelding "blot" overskriver en gammel, og hvis den allerede er behandlet, får du ikke hovedet hugget af fordi der komme en enkelt ekstra. Problemet er mere hvis du skyder med maskinpistol eller spredhagl - så kan vi finde på at se det som spam, med hvad deraf følger
intimo.dk Posted December 21, 2006 Author Posted December 21, 2006 Tak for rådet sfromis :-) God jul, Nico
Recommended Posts