Lars Wiklund Posted September 14, 2008 Posted September 14, 2008 Hej! Jag har försökt att använda det sk Reinstatement-formuläret för att åter ställa mig till förfogande i min gamla kategori. Jag kanske har varit borta alldeles för länge eftersom mitt gamla Username och Password inte accepteras. Jag kan heller inte be om nytt lösenord eftersom jag dessutom har bytt epost. Försökte då att ansöka om nytt redaktörsskap. Men, jag tror inte det gick så bra. Formuläret uppträdde inte som förväntat när jag skickade iväg det. Istället för att landa på en sida som säger att nu har minsann ditt brev skickats iväg så landade jag på just Reinstatement-formuläret. Har heller inte fått något autorespond från ODP. Summa summarum känns det ganska osäkert huruvida jag får kontakt eller inte.
Meta informator Posted September 14, 2008 Meta Posted September 14, 2008 Man kan bara bli redaktör en gång, och redaktörskontot finns alltid kvar. Det är inte tillåtet att ansöka om ett nytt konto. Vill du återuppta redigerandet kan du kontakta mig via http://www.dmoz.org/cgi-bin/send.cgi?toeditor=informator med så mycket verifierbar information du kan som t ex: Ungefärligt datum du ursprungligen blev redaktör Redaktörsnamn Riktigt namn Ursprunglig epost adress Kategori du blev redaktör för Eventuellt ytterligare kategorier du redigerat Ungefär hur många redigeringar du gjorde Ungefärligt datum du slutade och orsak till det Övertyga mig om att du är den du utger dig för att vara så kan jag ställa om din epost till den du har tillgång till idag. Detta gör det sen möjligt för dig att begära en lösenordspåminnelse och du kan därefter fylla i reinstate-formuläret. Curlie (Dmoz) Meta editor informator
Lars Wiklund Posted September 15, 2008 Author Posted September 15, 2008 Vill du återuppta redigerandet kan du kontakta mig via http://www.dmoz.org/cgi-bin/send.cgi?toeditor=informator Har försökt ett par gånger med Editor Feedback men men... Error reading from remote server Ska jag skicka Pm kanske?
Meta informator Posted September 15, 2008 Meta Posted September 15, 2008 Nej, det behövs inte, din Feedback kom fram, ska titta på det så fort jag har tid. Curlie (Dmoz) Meta editor informator
Recommended Posts