ThomasVanhoutte Posted April 12, 2012 Posted April 12, 2012 De pagina waar een persoon zijn/haar aanvraag kan indienen mbt het redacteurschap bij het Open Directory Project is niet volledig vertaald naar het Nederlands. Bijvoorbeeld: Incomplete aanvragen kunnen worden afgewezen. Geef alsjeblieft 2 or 3 URL's Please verify the text in the image. The text in the image and the text you submit in the input field must match. Niet dat dit een probleem vormt voor de meeste mensen, maar het lijkt me toch eerder een kleine moeite om deze strings even aan te passen. Beste groeten Thomas Vanhoutte
Meta pvgool Posted April 13, 2012 Meta Posted April 13, 2012 Bedankt voor de melding. Ik zal eens kijken of ik kan vinden waar ik dat kan vertalen. I will not answer PM or emails send to me. If you have anything to ask please use the forum.
ThomasVanhoutte Posted April 13, 2012 Author Posted April 13, 2012 Geen probleem. Naar aanleiding van jouw post: "Als er websites zijn die verkeerd zijn opgenomen dan kan je dat melden via de "bijwerken vermelding" link op DMOZ (dit mag ook voor websites die niet van jezelf zijn). Als je meerdere websites wilt melden mag je dat ook hier op het forum doen." Graag had ik volgende URL's gemeld: World / Nederlands / Maatschappij / Mensen / Studenten / Persoonlijke Pagina's Noome, Robert - Student ED&I... Pagina bestaat niet meer Carlier, Benjamin - Student Multimedia... Lege index, als je naar de source kijkt kan je ook opmerken dat er een noindex en nofollow actief is op de pagina Klein,Remko - Foto's van... Spatie vergeten voor 'Remko'. Pagina heeft amper inhoud Schellekens, Rory - De persoonlijke... Placeholder met alleen doorverwijzing naar LinkedIn profiel Schuurman, Robin - Portfolio van Robin... Inhoud van de huidige pagina strookt niet langer met de categorie 'persoonlijke pagina's' (is een webshop template) Tops, Jeroen - Student informatiekunde... Pagina niet langer actief World / Nederlands / Maatschappij / Mensen / Studenten / Studentenverenigingen / België Atomos - Studentenvereniging van... Pagina niet langer beschikbaar World / Nederlands / Maatschappij / Mensen / Studenten / Tijdschriften en E-zines 123student.nl - Digitaal blad... Beschrijving vermeldt het bestaan van een forum, maar is er niet. World / Nederlands / Onderwijs / Studenten Stichting Vicarie Sancti Nicolai van 27 october 1501 - Informatie over een...Groot aantal PHP fouten, site niet langer onderhouden? World / Nederlands / Onderwijs / Studenten / Studieverenigingen / Exacte Wetenschappen Studentenclub Ajonista - Club Ajonista voor... Pagina bestaat niet meer World / Nederlands / Gezondheid / Dieren / Diergeneeskunde / Onderwijs / Studieverenigingen Diefka - Diergeneeskundige Fakulteitskring... Pagina bestaat niet meer World / Nederlands / Wetenschap / Exacte Wetenschappen / Scheikunde / Onderwijs Studieverenigingen Sigma - Studievereniging van de ... Pagina verhuisd Beste groeten
Recommended Posts